måndag 23 maj 2011

Städa, Läxa, Ingen träning =(

Hej! igår då somnade jag i soffan klockan 8 sen då vaknade jag 11 och då såg jag film.
sen då gick jag och la mig klockan 12 och jag vaknade 11 i morse så jag har sovit riktigt länge! =D

Den här dagen kommer bli jätte jobbig!!! Mamma sa i morse att jag måste städa mitt rum asså det såg ut som världen katastrof, men inte nu längre;P

Sen då måste jag göra bort lite läxa vi har Tyska imorgon....

Och jag vet inte om det blir någon träning för jag här jätte ont i halsen, det känns som jag inte har tränat på länge men det är inte så länge...

Här kommer bilder på hur mitt um såg ut och som det ser ut nu;P hehe










Förre
















Efter

















Före

















Efter

HahaXD hare:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar